14 February 2009

My Wedding


Ni gamba kat studio. Amek lepas majlis sanding kat umah aku.


Ni masa ari majlis persandingan pada 10hb Disember 2006


Ni masa majlis berinai, lps majlis pernikahan pada 9hb Dis 2006



Hehe.. saje jek gatal nak menempel gambar kahwin aku
Aku dinikahkan pada 9hb Dis 2006 dan 10hb Dis 2006 majlis persandinganku...
Alhamdulillah, ramai yg sponsor majlis ku ini... TERIMA KASIH!!!
InsyaAllah, angah xkan lupakan jasa anda smua
Keluarga suamiku pula membuat majlis sambut menantu pada hari raya cina, lebih kurang selang 2 bulan dari majlis di rumah. Apa lagi, family pergi ke Kelantan dengan serombongan bas.. ahaks... mereka sbnarnya nak bershoping di Rantau Panjang. Kebetulan mmg dekat dgn rumah mertuaku... Perghhhh siap dgn Wkaf Che Yeh, Pasar Besar Siti Khadijah di Kota Bharu pun diorang pergi. Berjalan sakan.. blk singgah di Pasar Payang kat Kuala Terengganu. Aku balik sendiri jek sbb aku g sana menaiki kereta bersama hb ku.. Alhamdulillah smuanya berjalan dengan lancar.. Aku syukur dikurniakan dgn family mertua yg amat baik

No comments: