11 August 2009

Al-Fatihah

Al-Fatihah buat ayah angkatku En. Ismail bin Jantan
Ayah Mail telah meninggalkan kami pada 8-8-2009 kerana jangkitan kuman pada paru-parunya..
Sewaktu kwn baik aku merangkap anak sulung arwah menghantar sms mengatakan ayah sedang tenat, aku bagai terpaku mendengar berita tersebut. Hendak bergegas ke Segamat menziarah tak sempat sebab pada hari itu aku & family sedang rewang di rumah jiran sebelah mak ada kenduri kahwin. Plannnya esok pagi2 kami berangkat ke Segamat, tapi apakan daya.. selang tak lama kemudian, Liza kawan baikku menelefon dan memberitahu yg ayah telah meninggal dunia.. adussssss rasanya mcm jiwa aku kosong mendapat berita tersebut..
Kami menziarah keluarga angkatku pada hari Ahad nya.. Begitu tabah aku lihat mak & adik2 yang lain..
semoga ayah di tempatkan di kalangan org2 yang beriman..Amin

No comments: