10 April 2009

Program Hari Cuti

Syahirah & Ayeen
Syahirah ni anak kwn hb.. sebaya jek 2 org ni. Syahirah tua 2 bulan dari anakku...
Dah besar nanti leh kawan eh

Funfair di Today's Market

Puding Koktail

Rojak Tahu

Ayam Goreng Madu
8hb April merupakan cuti umum sempena keputeraan Sultan Johor. Saje je buat makan2 ajak Hairul & family, Zaidi... diorang ni ler byk tlg buat wiring rumah kami... hehe tq guys
Pastu aku ajakla besfren aku cik Ely, cian dia dtg naik bas sampai b/stand Masai je hb amek Ely. Pastu dtg plak Cik Arif... merangkap kawan/dispatch aku & mr hb:)
Aku masak nasi ayam, puding koktail... haha nasi & sosnya aku lupa plak nk snap.. haha dh penat gamaknya...
Mlm nak anta ely blk singgahla ke funfair, bw anak aku ronda2jap. Suka btol dia.. Sronok.. hb men game dptla NEMO... wt anak aku main

No comments: